Creatief denken

Creatief denken.

Vroeger stond er in mij schoolrapport vaak te lezen bij de opmerkingen “Henri staart te veel naar buiten”. Wat er van deze jongen terecht moet komen? Ze wisten het niet. Laat ik daar nou net mijn werk van gemaakt hebben en laat ik daar ook nog eens verdomd goed in zijn geworden. Naar buiten staren en ideeën opdoen hoe ik mensen kan verleiden zaken te doen met mijn klanten of hun producten te kopen.

De dagelijkse praktijk van mijn werk is dat ik met ondernemers aan de vergadertafel, of vaak een gewone gezellige koffietafel, zit en met hun bekijk hoe de situatie van hun bedrijf er voorstaat. Verliezen we omzet? En zo ja, waar dan? Bereiken we onze doelgroep nog wel? Zo nee, hoe gaan we die dan wel bereiken? Is hoe klanten ons zien ook hoe wij willen dat ze ons zien?

Door de jarenlange ervaringen als account manager, marketing manager, verkooptrainer, commercieel directeur en nog een aantal functies in verschillende disciplines van het vak draag ik een rugzakje met mij mee waar ik vele oplossingen in meedraag. Deze gecombineerd met de creatieve ervaringen als grafisch ontwerper en fotograaf maakt dat ik de commerciële adviezen direct kan omzetten in daden en beelden.

 

Maak eens kennis met een commerciële creatieveling.

0513-572939

Comments are closed.